Τρίτη, 24-10-2017   
IMG_0030.jpg
Κεντρική Σελίδα arrow :: Σπουδές arrow : Μαθήματα arrow 4ο Εξάμηνο
4ο Εξάμηνο

ΚΩΔ

ΜΑΘΗΜΑ

Y

EY

ΚΑΤΗΓ.

Θ

Ε

Ω/Ε

ΦΕ

ΔΜ

Δ.401

Ιστορία Πολιτισμού ΙΙ

Y
ΜΓΥ 2

2
105 3,5

Δ.402

Θεσμοί & Δράσεις της Ε.Ε

Y ΔΟΝΑ 3
3 165 5,5

Δ.103

Πολιτισμική Διαχείριση ΙI

Y ΜΓΥ 4

4
210 7,0

Α.404

Διεθνείς Οργανισμοί

Y ΔΟΝΑ
4

4
210 7,0

Δ.405

Μάρκετινγκ Μ.Μ.Ε

Y ΜΕ
4

4
210 7,0

 

Σύνολο

    17
17 900
30


ΚΩΔ. = Κατηγορία Μαθήματος
Θ = Θεωρία
Ε = Εργαστήριο
Φ.Ε=Φόρτος Eργασίας
Y = Υποχρεωτικό μάθημα, ΕΥ=Επιλογής Yποχρεωτικό μάθημα
Ω/Ε = Ωρες Εβδομαδιαίως
Μ.Ε = Μαθήματα Ειδικότητας
Μ.Γ.Υ. = Μαθήματα Γενικής Υποδομής
Μ.Ε.Υ. = Μαθήματα Ειδικής Υποδομής-70%
ΔΟΝΑ = Γνωστικές περιοχές Διοίκησης-Οικονομίας-Νομοθεσίας και Ανθρωπιστικών Σπουδών-30%

Συνοπτική Περιγραφή Μαθημάτων


Ιστορία Πολιτισμού ΙΙ

Υλική πολιτισμική κληρονομιά του ελληνικού κράτους μετά το 1821. Ιστορικές συνθήκες επί Καποδίστρια, Όθωνα και Γεωργίου Α’. Αρχές του νεοκλασικισμού σε Ναύπλιο και Αθήνα. Νεοκλασικός ρυθμός. Πολεοδομικό σύστημα. Ίδρυση του Πανεπιστημίου και των πρώτων μουσείων. Ε. Τσίλλερ και το έργο του. Αναβίωση των ολυμπιακών αγώνων.ent of media business models.


Θεσμοί & Δράσεις της Ε.Ε

Σκοπός του μαθήματος είναι η παροχή των απαραίτητων θεωρητικών γνώσεων για την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ιστορική εξέλιξη της, τα θεσμικά της Όργανα και τις πολιτικές της, στοιχεία που αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την ολοκληρωμένη κατανόηση και εμπέδωση της ύπαρξης και λειτουργίας της.
Το μάθημα αναφέρεται σε βασικές έννοιες, όπως:
Ιστορία της Ευρωπαϊκής Ενοποίησης - Θεωρητικές προσεγγίσεις ολοκλήρωσης.
Θεσμικό πλαίσιο της Ε.Ε.- Ιδρυτικές Συνθήκες. Η Συνθήκη του Μάαστριχ.
Η Συνθήκη του Άμστερνταμ. Η Συνθήκη της Νίκαιας.
Το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα. Ευρωπαϊκή Ένωση και κράτη μέλη αυτής.
Θεσμικά Όργανα της Ε.Ε. : Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο – το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο – το Συμβούλιο Υπουργών – η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – το Δικαστήριο της Ε.Ε. – τα λοιπά θεσμικά όργανα.
Η Τελωνειακή Ένωση. Κοινή Αγορά. Οικονομική και νομισματική ένωση.
Πολιτική Συνοχής. Αγροτική Πολιτική. Κοινωνική Πολιτική. Φορολογική Πολιτική. Πολιτική Ανταγωνισμού. Πολιτική Περιβάλλοντος. Διαρθρωτική βιομηχανική πολιτική. Πολιτιστική Πολιτική. Πολιτική Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων. Πολιτική στον Τομέα των Μεταφορών.

 


Πολιτισμική Διαχείριση ΙI

Εξωτερική πολιτιστική πολιτική: ξένοι φορείς στην Ελλάδα (ξένες αρχαιολογικές σχολές, πολιτιστικά ινστιτούτα, παραρτήματα του ιδρύματος ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό, Ινστιτούτο Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Σπουδών της Βενετίας). Παγκόσμια κληρονομιά. Διάγνωση της παγκόσμιας κληρονομιάς. Σχεδιασμός της πολιτιστικής πολιτικής και του πολιτιστικού προϊόντος, κράτος, τοπική αυτοδιοίκηση, δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς. Προστασία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς (Σύμβαση Χάγης – Συμβούλιο της Ευρώπης – UNESCO – Σύμβαση για την προστασία της παγκόσμιας πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς). Πολιτιστική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πολιτιστικός τουρισμός – Ελλάδα. Τα μουσεία ως πολιτιστικές βιομηχανίες – θέματα και προβληματισμοί.


Διεθνείς Οργανισμοί

Κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος αρχικά γίνεται μια σύντομη εισαγωγή στη θεωρία των Διεθνών Σχέσεων, με έμφαση στο ρόλο των Διεθνών Οργανισμών. Στη συνέχεια γίνεται διεξοδική αναφορά στα θέματα που αφορούν στα Ηνωμένα Έθνη, στο ΝΑΤΟ και στην Ε.Ε. Ειδική αναφορά γίνεται στους οικονομικούς Διεθνείς Οργανισμούς, σημαντικούς περιφερειακούς οργανισμούς σε Αμερική, Ασία και Αφρική, αλλά και σε Διεθνείς μη Κυβερνητικές Οργανώσεις. Συγχρόνως θίγονται θέματα, όπως η συμμετοχή των Διεθνών Οργανισμών στην επίλυση παγκόσμιων προβλημάτων. Τέλος ειδική μνεία γίνεται στην επικοινωνιακή πολιτική των εν λόγω οργανισμών.

 


Μάρκετινγκ Μ.Μ.Ε

Σε πρώτη φάση οι σπουδαστές γνωρίζουν τη λειτουργία και τη δομή της αγοράς των ΜΜΕ -παραδοσιακών και εναλλακτικών- σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον: τάσεις των βιομηχανιών ΜΜΕ. Ενοποίηση, Τεχνολογία, παγκοσμιοποίηση και κυβερνητικές ρυθμίσεις.
Σε δεύτερη φάση αναλύονται οι συσχετισμοί που διακρίνουν τις έννοιες μάρκετινγκ, ΜΜΕ και της ιδιότητας του καταναλωτή, ο ρόλος ενεργειών των δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στην προώθηση της εικόνας του μέσου. Επίσης δίνεται έμφαση στις έννοιες infomecial, telemarketing, έρευνες θεαματικότητας, ακροαματικότητας, αναγνωσιμότητας και εταιρείες μετρήσεων, δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά πληθυσμού.


 

Ορκομωσία αποφοίτων

   
 

Ορκομωσία Αποφοίτων 
 
 
 
Την Παρασκευή 25 Μαϊου 2012 και ώρα 10.00 το πρωί στο δημοτικό θέατρο Αργοστολίου
"Ο Κέφαλος", θα πραγματοποιηθεί η ορκομωσία των πτυχιούχων του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
 
Η παρουσία σας θα ήταν τιμή για εμάς 

 

Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
 
Δρ. Αγησίλαος Κονιδάρης